Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani.. OK

Pogoji poslovanja spletne trgovine

www.hisadaril.si

S spletno trgovino hisadaril.si upravlja podjetje Hiša Daril d.o.o., ki je tudi lastnik blagovne znamke HIŠA DARIL. Ob registraciji v spletno trgovino hisadaril.si dobi uporabnik svoje uporabniško ime in geslo. Registracija kupca je potrebna, da lahko kupec izvede nakup. Ti splošni pogoji opredeljujejo delovanje spletne trgovine hisadaril.si, pravice kupca in poslovno razmerje med trgovino hisaradil.si in kupcem.


Podatki o upravljalcu hisadaril.si

Upravljalec trgovine, Hiša Daril d.o.o. se zavezuje, da bo na spletni strani in vseh spremljajočih dokumentih vedno zagotovil svoje registracijske podatke, telefonske številke in elektronske naslove.


Zagotovitev dostopa do informacij

Hiša Daril d.o.o. se zavezuje da bo vedno poskrbel za razpoložljivost podatkov:

  • značilnosti izdelkov
  • podrobnejše opise izdelkov, v kolikor je to zaradi zahtevnosti izdelka potrebno
  • razpoložljivost izdelkov v razumnem roku
  • pogoje dostave izdelkov (način dostave, naslov dostave in rok dostave)
  • cene izdelkov bodo vedno jasno navedene in bodo vsebovale davek na dodano vrednost
  • možnosti oziroma načini plačila
  • postopek in pogoji za vračilo blaga
  • rokih za odstop od pogodbe
  • stroških vračila blaga
  • postopek pritožbe in reklamacije.

Ponudba izdelkov

Hiša Daril d.o.o. stremi k čim širši ponudbi izdelkov v spletni trgovini hisadaril.si. Zaradi omejitev pri pakiranju in transportu blaga pa vsi izdelki niso primerni za spletno prodajo, saj obstaja med transportom velika nevarnost poškodbe izdelkov. Zato Hiša Daril d.o.o. samostojno odloča o tem, kateri izdelki so uvrščeni v spletno trgovino hisadaril.si in kateri ne. Prav tako si pridžuje pravico, da izdelke po lastni presoji umakne in spletne trgovine hisadaril.si.


Nakup v klasični prodajalni

HIŠA DARIL je prisotna v večini večjih slovenskih mest in morda se boste za nakup raje odločili v klasični trgovini. Če niste povsem prepričani o nakupu izdelka, si ga lahko ogledate v vam najbližji prodajalni, in ga kupite tam, ali preko spletne trgovine. Seznam prodajaln HIŠA DARIL najdete tukaj.


Postopek nakupa v spletni prodajalni hisadaril.si

V nadaljevanju je opisan tehnični postopek nakupa v spletni prodajalni Hiša daril.

Izbira izdelkov

Za ogled lastnosti izdelka kliknite na sliko ali naziv izdelka

Za dodajanje izdelka v košarico kliknite na gumb "V KOŠARICO"

Košarica

Za ogled vsebine košarice kliknite v zgornjem desnem kotu ekrana na voziček in nato na gumb "KOŠARICA"

Za odstranitev izdelka iz košarice kliknite na "X" desno od naziva izdelka

Nakup

Za nakup iz košarice kliknite na gumb "NA BLAGAJNO"

Blagajna

Blagajna je sestavljena iz 4 zvihkov in omogoča registracijo, vons podtkov za račun in dostavo, izbiro načina dostave in izbiro načina plačila.

Zavihek PRIJAVA

Če ste že registrirani v prodajalni hisadaril.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom.

Če ste nova stranka se lahko registritrate, ali kupite kot gost.

Zavihek RAČUN IN DOSTAVA

V tem zavihku lahko določite ali je naslov za dostavo enak naslovu za račun. V kolikor je naslov za dostavo drugačen, kliknite "NE" in posebej vnesite naslov za dostavo.

Zavihek DOSTAVA

Na zavihku dostava izberite način dostave

Zavihek PLAČILA

Na zavihku plačila izberite želen način plačila.


Načini plačila

Hiša Daril d.o.o. v spletni trgovini hisadaril.si omogoča plačilo blaga na naslednje načine:

  • po povzetju (z gotovino ob prevzemu blaga)
  • po preračunu
  • s kreditnimi karticami
  • preko sistema Pay-Pal (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa)
  • delno plačilo računa je možno tudi z vrednostnim darilnim bonom, ki ga izda Hiša daril. Vrednostni darilni bon je izdan v elektronski obliki, stranka prejme po mailu darilni bon. Vsak bon ima svojo unikatno kodo. Kupec lahko bon uporabi tako, da na blagajni spletne trgovine vpiše kodo bona in znesek nakupa se zniža za vrednost bona. Stranka lahko pri enem nakupu uporabi samo en vrednostni darilni bon.

Veljavnost cen

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.


Pogodba

Pogodba o nakupu se sklene v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so pogodbene cene za kupca zagotovljene.

Hiša daril hrani besedilo pogodbe in je dostopna na zahtevo naročnika na email narocila@hisadaril.si.


Koraki obdelave naročila

Kupcu so na spletni strani hisadaril.si vedno dostopni podatki o trenutnem stanju obdelave njegovega naročila.


Prejeto naročilo

V trenutku, ko kupec potrdi naročilo, dobi njegovo naročilo status PREJETO NAROČILO. Kupec po elektronski pošti sprejme obvestilo o prejemu naročila. 1 uro po prejemu elektronske potrditve prejema naročila ima kupec čas, da naročilo prekliče.


Potrjeno naročilo

Če kupec naročila ne prekliče v roku 1 ure po oddaji naročila, se naročilo premakne v nadaljnjo obdelavo. V nadaljnji obdelavi Hiša Daril d.o.o. preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi ali zavrne. Ob potrditvi naročila Hiša Daril d.o.o. kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem datumu dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov je na tej točki sklenjena nepreklicno.


Odpremljeno naročilo

Ko Hiša Daril d.o.o. naročilo pripravi, spakira in ga odpošlje, o tem kupca obvesti po elektronski pošti. V tem sporočilu kupca tudi obvesti o možnostih vračila blaga. Pošlje mu tudi vse potrebne kontaktne informacije v primeru zamude pri dostavi, reklamacije ali vračila blaga.


Pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa blaga v spletni trgovini. To stori tako, da na Hiša Daril d.o.o. pošlje na sedež podjetja pismo ali elektronsko sporočilo na naslov: podpora afna hisadaril.si ali izpolni spletni obrazec, ki je na vooljo tukaj, v katerem sporoča odstop od pogodbe. Kupcu ni potrebno navesti razloga, zakaj odstopa od pogodbe.

Strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila blaga. Blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec bo plačilu kupcu vrnil po vračilu in pregledu blaga, najkasneje 30 dni po prejemu blaga.

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Če želi kupec izdelek vrniti v garancijsko popravilo na stroške prodajalca, to stori na naslednji način:

  • kupec po telefonu pokliče na številko 02/ 745-03-86 in se o vračilu blaga dogovori s sodelavci za vračilo izdelkov
  • v skladu z dogovorom prodajalec obvesti GLS, da prevzame reklamiran izdelek.
  • izpolni spletni obrazec za reklamacijo, ki je na voljo tukaj


Stvarne napake

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in mora napako podrobneje opisati. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči na elektronski naslov info@hisadaril.si Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

Zahtevek kupca ugasne po dveh letih od seznanitve HIŠA DARIL s stvarno napako.


Dostava naročenih izdelkov

Hiša Daril d.o.o. bo organiziral dostavo naročenega blaga v pogodbeno dogovorjenem roku. Dostavo blaga vrši pogodbeni partner. Hiša Daril d.o.o. si pridržuje pravico, da določa pogodbenega partnerja samostojno. Več o dostavi najdete tukaj.


Poškodbe pri dostavi

Če kupec prejme poškodovan paket je najbolje, da še ob prisotnosti dostavljalca pokličete na Hiša Daril d.o.o.: 02 745 03 86. Skupaj s pogodbenim partnerjem se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v najkrajšem možnem času.


Varnost

Hiša Daril d.o.o. uporablja varnostne protokole – 128 bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Transakcije s kreditnimi karticami se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se v nobenem primeru ne shranjujejo na strežniku prodajalca.


Varovanje osebnih podatokov

Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval osebne podatke kupca, pridobljene med registracijo kupca. Prodajalec hrani IP naslove vseh obiskovalcev hisadaril.si. Pri registriranih uporabnikih prodajalec hrani tudi registracijske podatke: ime, priimek, naslov za dostavo, naslov za plačilo, čas in datum registracije, kontaktni telefon in kontaktni elektronski naslov. Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabljal izključno za izpolnitev naročila kupca in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Kupčevi osebni podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam kupec. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za protivirusno programsko opremo svojega računalnika.


Oglasna sporočila

Prodajalec bo kupcu pošiljal oglasna sporočila le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Željo kupca, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval. Oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje podatke:

  • jasno oznako, da gre za oglasna sporočila
  • jasno bo razviden pošiljatelj sporočila
  • različne akcije in pogoji nakupa bodo jasno označeni
  • jasno bo pojasnjen način od odjave prejemanja oglasnih sporočil

Varovanje otrok

Prodajalec na svojih spletnih straneh v nobenem primeru ne naslavlja otrok. Komunikacija ne bo izkoriščala zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti otrok. Prodajalec ne bo sprejemal naročil od oseb, za katere bo vedel ali sumil, da je otrok. Prav tako ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.


Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremeni splošne pogoje poslovanja.


Piškotki

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:

Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh.

Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.

Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja Hiša daril, temveč izbrani partnerji, s katerimi sodelujemo. Ne zbirajo in ne pošiljajo vaših osebnih podatkov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.


Kako upravljati s piškotki?

V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku.

  • Internet Explorer
  • Firefox
  • Chrome
  • Safari


Upoštevana zakonodaja

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo, ki se nanaša na prodajo izdelkov iz njegove ponudbe:

  • Zakon o varstvu potrošnikov
  • Direktivo Evropske skupnosti 1935-2004 o materialih in izdelkih, ki prihajajo v stik z živili
  • Pravilnik o označevanju igrač
  • Pravilnik o označevanju tekstilnih proizvodov
  • Pravilnik o označevanju kozmetičnih proizvodov

Pritožbe, reklamacije in spori

Prodajalec se trudi in s sistemom organizacije dela poskuša zagotavljati, da pri delu ne prihaja do napak. V kolikor pride do napake s strani prodajalca, nedelovanja ali okvare izdelka, je prodajalec določil odgovorno osebo za reševanje reklamacije ali pritožbe kupca. Podatki o tej osebi so jasno navedeni na spletni strani prodajalca. Pritožba se odda pisno po elektronski pošti: podpora afna hisadaril.si, po navadni pošti ali po faxu 02/745-03-82. Prodajalec bo pritožbo in reklamacijo kupca reševal hitro in učinkovito, v smislu rešitve reklamacije v obojestransko zadovoljstvo.

Če imate težave s spletnim nakupom in jih ne morete razrešiti s prodajalcem, lahko uporabite tudi platformo https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL, da pošljete pritožbo odobrenemu organu za reševanje sporov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Hiša daril ne priznava in se ne poslužuje izvajalca IRPS za reševanje izvensdnih potrošniških sporov.


Direktor:

Robert Koderman