Opozorilo Ta stran uporablja piškotke, zato da zagotavlja najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Če nadaljujete, se strinjate z uporabo piškotkov na tej strani.. OK

1. Prejel-a sem darilni bon, vendar mi storitev ne ustreza. Ali ga lahko zamenjam? 

V Hiši daril se lahko zamenja vsak darilni bon, ne glede na datum poteka.

Če je bon še veljaven in vam ne ustreza storitev, ga lahko zamenjate v eni izmed naših poslovalnic.

2. Potekel mi je darilni bon, ki sem ga prejel-a. Kaj lahko storim?

Če je bonu potekel rok uporabe, vendar je bon pod 3 mesece "čez rok", ga lahko zamenjate v vsaki poslovalnici, brez predhodne najave. V primeru, da je bon potekel več kot 3 mesece, se mora poklicati na upravo podjetja, na telefonsko številko 02 745 03 86 in sporočiti serijsko številko bona, da se ga odklene. Ko je bon odklenjen, boste dobili točen naslov poslovalnice, v kateri lahko darilni bon zamenjate. Bon se lahko zamenja za enak znesek ali večji, z doplačilom. Denarja ne vračamo. 

3. Kako je z dostavo artiklov?

zdelke naročene v HIŠI DARIL bomo kupcu poslali v najkrajšem možnem času. Naročila oddana do 10.00 ure, bomo poslali isti delovni dan, sicer pa naslednji delovni dan. Če izdelka ni na zalogi, bo kupec moral počakati na dostavo. Možnosti so naslednje:

  • če ste naročili darilo, ki ga je potrebno aranžirati, to traja običajno en delovni dan
  • če je ob naročilu pri izdelku pisalo, da ni dobavljiv, ga nimamo na zalogi v centralnem skladišču. Ker pa imamo po Sloveniji veliko lastnih poslovalnic, bomo morda našli izdelek v eni od teh poslovalnic in vam ga poslali. V kolikor vam ga kljub temu ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem obvestili in stornirali naročilo.
  • če boste naročili več izdelkov in bo potrebno na nekatere čakati dlje, vas bomo vprašali, ali vam lahko naročilo delno izdobavimo, ali boste raje počakali, da bodo vsi izdelki na zalogi

S podjetjem GLS imamo sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Podjetje GLS običajno potrebuje dan ali dva za dostavo pošiljk. Čas dostave je med 8. in 13. uro in si lahko kot naslov dostave izberete tudi vaš službeni naslov. Ob nakupu se lahko odločite, da kupljene izdelke dostavimo tudi na drug naslov. Običajno je to naslov obdarovanca, kateremu pošiljamo darilo. Naslovnika pošiljke morate v tem primeru vnesti v spletni obrazec. Če ste izbrali kot način plačila plačilo po povzetju, poskrbite, da boste imeli pri sebi dovolj gotovine, ko vam kurir dostavi paket. Če vas v času dostave ne bo na naslovu, ki ste ga navedli za dostavo, vas bo kurir poklical in se boste dogovorili kje in kdaj lahko dvignete paket.

4. Kakšen je strošek dostave?

Strošek dostave ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo.

Vrednost naročila Strošek dostave

od 0 € do 30 € 3,99 EUR

nad 30 € Brezplačna dostava!

V strošku dostave je že zajet DDV.

5. Katere načine plačila vse ponujate?

Hiša Daril d.o.o. v spletni trgovini hisadaril.si omogoča plačilo blaga na naslednje načine:

  • po povzetju (z gotovino ob prevzemu blaga)
  • po preračunu
  • s kreditnimi karticami
  • preko sistema Pay-Pal (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa)
  • delno plačilo računa je možno tudi z vrednostnim darilnim bonom, ki ga izda Hiša daril. Vrednostni darilni bon je izdan v elektronski obliki, stranka prejme po mailu darilni bon. Vsak bon ima svojo unikatno kodo. Kupec lahko bon uporabi tako, da na blagajni spletne trgovine vpiše kodo bona in znesek nakupa se zniža za vrednost bona. Stranka lahko pri enem nakupu uporabi samo en vrednostni darilni bon.

6. Artikel, ki sem ga kupil-a pri vas, mi ne ustreza. Ali lahko artikel vrnem?

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa blaga v spletni trgovini. To stori tako, da na Hiša Daril d.o.o. pošlje na sedež podjetja pismo ali elektronsko sporočilo na naslov: podpora afna hisadaril.si ali izpolni spletni obrazec, ki je na voljo tukaj, v katerem sporoča odstop od pogodbe. Kupcu ni potrebno navesti razloga, zakaj odstopa od pogodbe.

Strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila blaga. Blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec bo plačilu kupcu vrnil po vračilu in pregledu blaga, najkasneje 30 dni po prejemu blaga.

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

7. Kje so locirane vaše poslovalnice?

Obiščete nas lahko kar v 30 poslovalnicah, ki so locirane po celotni Sloveniji.

Naslove poslovalnic in delovni čas najdete tukaj.