POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
S spletno trgovino hisadaril.si upravlja podjetje Hiša Daril d.o.o., ki je tudi lastnik blagovne znamke HIŠA DARIL. Ob registraciji v spletni trgovini hisadaril.si si uprabnik sam ustvari uporabniško ime in geslo. Registracija kupca ni potrebna, vendar je zaželjena, da lahko kupec izvede nakup. Ti splošni pogoji opredeljujejo delovanje spletne trgovine hisadaril.si, pravice kupca in poslovno razmerje med trgovino hisadaril.si in kupcem.
Podatki o upravljalcu hisadaril.si
Upravljalec trgovine, Hiša Daril d.o.o. se zavezuje, da bo na spletni strani in vseh spremljajočih dokumentih vedno zagotovil svoje registracijske podatke, telefonske številke in elektronske naslove.
ZAGOTOVITEV DOSTOPA DO INFORMACIJ
Hiša Daril d.o.o. se zavezuje, da bo poskrbela za razpoložljivost podatkov:
- značilnosti izdelkov,
- podrobnejše opise izdelkov, v kolikor je to zaradi zahtevnosti izdelka potrebno,
- razpoložljivost izdelkov v razumnem roku,
- pogoje dostave izdelkov (način dostave, naslov dostave in rok dostave),
- cene izdelkov, ki bodo vedno jasno navedene in bodo vsebovale davek na dodano vrednost,
- možnosti oziroma načini plačila,
- postopek in pogoji za vračilo blaga,
- rokih za odstop od pogodbe,
- stroških vračila blaga,
- postopek pritožbe in reklamacije.
PONUDBA IZDELKOV
Hiša Daril d.o.o. stremi k čim širši ponudbi izdelkov v spletni trgovini hisadaril.si. Zaradi omejitev pri pakiranju in transportu blaga pa vsi izdelki niso primerni za spletno prodajo, saj obstaja med transportom velika nevarnost poškodbe izdelkov. Zato Hiša Daril d.o.o. samostojno odloča o tem, kateri izdelki so uvrščeni v spletno trgovino hisadaril.si in kateri ne. Prav tako si pridržuje pravico, da izdelke po lastni presoji umakne in spletne trgovine hisadaril.si.
NAKUP V KLASIČNI PRODAJALNI
HIŠA DARIL je prisotna v več slovenskih mest in morda se boste za nakup raje odločili v fizični trgovini. Če niste povsem prepričani o nakupu izdelka, si ga lahko ogledate v vam najbližji prodajalni, in ga kupite tam, ali preko spletne trgovine. Seznam prodajaln HIŠA DARIL najdete tukaj.
POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI PRODAJALNI HISADARIL.SI
V nadaljevanju je opisan tehnični postopek nakupa v spletni prodajalni Hiša daril.
IZBIRA IZDELKOV
Za ogled lastnosti izdelka kliknite na sliko ali naziv izdelka
Za dodajanje izdelka v košarico kliknite na gumb "V KOŠARICO"
KOŠARICA
Za ogled vsebine košarice kliknite v zgornjem desnem kotu ekrana na voziček in nato na gumb "KOŠARICA"
Za odstranitev izdelka iz košarice kliknite na "X" desno od naziva izdelka
NAKUP
Za nakup iz košarice kliknite na gumb "NA BLAGAJNO"
BLAGAJNA
Blagajna je sestavljena iz 4- korakov in omogoča registracijo, vnos podatkov za račun in dostavo, izbiro načina dostave in izbiro načina plačila.
Zavihek PRIJAVA
Če ste že registrirani v prodajalni hisadaril.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom.
Če ste nova stranka se lahko registritrate, ali kupite kot gost.
Zavihek RAČUN IN DOSTAVA
V tem zavihku lahko določite ali je naslov za dostavo enak naslovu za račun. V kolikor je naslov za dostavo drugačen, kliknite "NE" in posebej vnesite naslov za dostavo.
Zavihek DOSTAVA
Na zavihku dostava izberite način dostave
Zavihek PLAČILA
Na zavihku plačila izberite želen način plačila.
NAČINI PLAČILA
Hiša Daril d.o.o. v spletni trgovini hisadaril.si omogoča plačilo blaga na naslednje načine:
- po povzetju (z gotovino ob prevzemu blaga) - obračunamo dodaten strošek plačila + 2 EUR
- po preračunu
- s kreditnimi karticami preko sistema Pay-Pal (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa)
- s kreditinimi karticami preko sistema Novalnet (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa;
POLITIKA ZASEBNOSTI IN GARANCIJA PLAČILA NOVALNET AG:
Novalnet je celovit ponudnik plačilnih storitev, ki med drugim prevzame procesiranje plačil. Ko kupec med obdelavo naročila v spletni trgovini izbere način plačila, se podatki o kupcu samodejno posredujejo Novalnetu. Z izbiro možnosti plačila se kupec strinja s posredovanjem osebnih podatkov za obdelavo plačila.
Osebni podatki, posredovani Novalnetu, so ime, priimek, naslov, spol, elektronski naslov, IP naslov in po potrebi datum rojstva, telefonska številka, številka mobilnega telefona in drugi podatki, potrebni za obdelavo plačil. Za obdelavo prodajne pogodbe so potrebni tudi osebni podatki, povezani z zadevnim naročilom. V procesu plačila lahko pride do medsebojne izmenjave podatkov o plačilu, kot so bančni podatki, številka kartice, datum poteka veljavnosti in koda CVC, podrobnosti o blagu in storitvah, cene. Posredovanje podatkov je namenjeno predvsem preverjanju identitete, procesiranju plačil in preprečevanju goljufij. Posameznik, odgovoren za obdelavo, bo osebne podatke posredoval Novalnetu zlasti, če za posredovanje obstaja upravičen interes. Osebne podatke, izmenjane med Novalnetom in osebo, odgovorno za obdelavo, bo Novalnet po potrebi posredoval kreditnim referenčnim agencijam. Namen tega prenosa je preverjanje identitete in kreditne sposobnosti. Osebne podatke Novalnet posreduje tudi ponudnikom storitev ali podizvajalcem, če je to potrebno za izpolnitev pogodbenih obveznosti ali če je treba podatke obdelati. Zbiranje in obdelava podatkov 'Plačilo po računu' ali 'Plačilo z direktno obremenitvijo SEPA' preko InfinitePay. V primeru »Plačilo po računu« ali »SEPA Direct Debit«, načinov plačila, ki jih obdeluje InfinitePay, je zahtevek za kupnino dodeljen podjetju Financial Management Solutions GmbH (deluje pod blagovno znamko »InfinitePay«), Haifa-Allee 28 , 55128 Mainz, Nemčija (v nadaljevanju 'InfinitePay'). Podatki, potrebni za obdelavo plačil, bodo preneseni na InfinitePay. Eden od primarnih namenov prenosa podatkov je omogočiti InfinitePay, da izvede preverjanje identitete in kreditne sposobnosti za obdelavo vašega nakupa z načini plačila, ki ste jih izbrali. Obdelava se izvaja na podlagi 1. odst., 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES) zaradi zakonitega interesa za ponujanje različnih načinov plačila kot tudi zakonitega interesa za zagotavljanje zaščite pred neplačili. Iz razlogov, ki izhajajo iz vaše posebne situacije, imate pravico, da kadar koli ugovarjate tej obdelavi vaših osebnih podatkov na podlagi 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov tako, da nas obvestite.
Izjavo o zasebnosti InfinitePay lahko najdete tukaj: https://www.infinitepay.de/datenschutzhinweise
Če želite pridobiti informacije o uporabi vaših osebnih podatkov, se lahko kadar koli obrnete na datenschutz@fms-mainz.de. Posredovanje podatkov je potrebno za sklenitev pogodbe z načini plačila, ki ste jih izbrali. Nenavedba podatkov pomeni, da pogodbe ni mogoče skleniti s plačilnimi sredstvi, ki ste jih zahtevali. Kupec ima možnost, da kadarkoli prekliče svoje soglasje Novalnetu za obdelavo osebnih podatkov. Preklic ne vpliva na osebne podatke, ki jih je treba obdelati, uporabiti ali posredovati za (pogodbeno) obdelavo plačil.
VELJAVNOST CEN
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
POGODBA
Pogodba o nakupu se sklene v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka naprej so pogodbene cene za kupca zagotovljene.
Hiša daril hrani besedilo pogodbe in je dostopna na zahtevo naročnika na email narocila@hisadaril.si.
KORAKI OBDELAVE NAROČILA
Registriranemu kupcu so na spletni strani hisadaril.si vedno dostopni podatki o trenutnem stanju obdelave njegovega naročila.
PREJETO NAROČILO
V trenutku, ko kupec potrdi naročilo, dobi njegovo naročilo status PREJETO NAROČILO. Kupec po elektronski pošti sprejme obvestilo o prejemu naročila. 1 uro po prejemu elektronske potrditve prejema naročila ima kupec čas, da naročilo prekliče.
POTRJENO NAROČILO
Če kupec naročila ne prekliče v roku 1 ure po oddaji naročila, se naročilo premakne v nadaljnjo obdelavo. V nadaljnji obdelavi Hiša Daril d.o.o. preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi ali zavrne. Ob potrditvi naročila Hiša Daril d.o.o. kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem datumu dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov je na tej točki sklenjena nepreklicno.
ODPREMLJENO NAROČILO
Ko Hiša Daril d.o.o. naročilo pripravi, spakira in ga odpošlje, o tem kupca obvesti po elektronski pošti. V tem sporočilu kupca tudi obvesti o možnostih vračila blaga. Pošlje mu tudi vse potrebne kontaktne informacije v primeru zamude pri dostavi, reklamacije ali vračila blaga.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od nakupa blaga v spletni trgovini. To stori tako, da na Hiša Daril d.o.o. pošlje na sedež podjetja pismo ali elektronsko sporočilo na naslov: podpora@hisadaril.si ali izpolni spletni obrazec, ki je na voljo tukaj, v katerem sporoča odstop od pogodbe. Kupcu ni potrebno navesti razloga, zakaj odstopa od pogodbe.
Strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila blaga in poštnine . Blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec bo plačilu kupcu vrnil po vračilu in pregledu blaga, najkasneje 30 dni po prejemu blaga.
Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Če želi kupec izdelek vrniti v garancijsko popravilo na stroške prodajalca, to stori na naslednji način:
- kupec po telefonu pokliče na številko 02/ 745-03-86 in se o vračilu blaga dogovori s sodelavci za vračilo izdelkov
- v skladu z dogovorom prodajalec obvesti GLS, da prevzame reklamiran izdelek.
- izpolni spletni obrazec za reklamacijo, ki je na voljo tukaj
STVARNE NAPAKE
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in mora napako podrobneje opisati. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči na elektronski naslov info@hisadaril.si Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali,
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali,
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali,
- vrne plačani znesek.
Zahtevek kupca zapade po dveh letih od seznanitve HIŠA DARIL s stvarno napako.
DOSTAVA NAROČENIH IZDELKOV
Hiša Daril d.o.o. bo organiziral dostavo naročenega blaga v pogodbeno dogovorjenem roku. Dostavo blaga vrši pogodbeni partner. Hiša Daril d.o.o. si pridržuje pravico, da določa pogodbenega partnerja samostojno.
POSTOPEK IN ČAS DOSTAVE
Izdelke naročene v HIŠI DARIL bomo kupcu poslali v najkrajšem možnem času. Naročila oddana do 10.00 ure, bomo poslali isti delovni dan, sicer pa naslednji delovni dan.
Za naročila personaliziranih izdelkov (majica, skodelica, grafike) pa velja, da bodo vsi naročeni izdelki odpremljeni v roku treh do osmih dneh od prejetega naročila in dostavljeni predvidoma naslednji delovni dan oziroma najkasneje v dveh delovnih dneh.
Čas dostave med delovniki je 3 delovne dni.
Za naročila prejeta med vikendi je čas dostave daljši.
Če izdelka ni na zalogi, bo kupec moral počakati na dostavo. Možnosti so naslednje:
- če ste naročili darilo, ki ga je potrebno aranžirati, to traja običajno en delovni dan
- če je ob naročilu pri izdelku pisalo, da ni dobavljiv, ga nimamo na zalogi v centralnem skladišču. Ker pa imamo po Sloveniji veliko lastnih poslovalnic, bomo morda našli izdelek v eni od teh poslovalnic in vam ga poslali. V kolikor vam ga kljub temu ne bomo mogli dostaviti, vas bomo o tem obvestili in stornirali naročilo.
- če boste naročili več izdelkov in bo potrebno na nekatere čakati dlje, vas bomo vprašali, ali vam lahko naročilo delno izdobavimo, ali boste raje počakali, da bodo vsi izdelki na zalogi
S podjetjem GLS imamo sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Podjetje GLS običajno potrebuje dan ali dva za dostavo pošiljk. Čas dostave je med 8. in 17. uro in si lahko kot naslov dostave izberete tudi vaš službeni naslov. Ob nakupu se lahko odločite, da kupljene izdelke dostavimo tudi na drug naslov. Običajno je to naslov obdarovanca, kateremu pošiljamo darilo. Naslovnika pošiljke morate v tem primeru vnesti v spletni obrazec.
Če ste izbrali kot način plačila plačilo po povzetju, poskrbite, da boste imeli pri sebi dovolj gotovine, ko vam kurir dostavi paket. Če vas v času dostave ne bo na naslovu, ki ste ga navedli za dostavo, vas bo kurir poklical in se boste dogovorili kje in kdaj lahko dvignete paket.
STROŠEK DOSTAVE
Strošek dostave ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo.
Vrednost naročila | Strošek dostave |
od 0 € do 50 € | 4,50 EUR |
nad 50 € | Brezplačna dostava! |
V strošku dostave je že zajet DDV.
Dostava veleprodaja
Artikle naročene v HIŠI DARIL bomo dostavili v roku 3 dni. V kolikor artikla ni na zalogi v centralnem skladišču, ga lahko izdobavimo iz katere iz naših poslovalnic. V tem primeru bomo morda za dostavo potrebovali še kak dodaten dan. Če bo tako, vas bomo vprašali, ali vam lahko naročilo delno izdobavimo, ali boste raje počakali, da vam pošljemo vse artikle skupaj.
S podjetjem GLS imamo sklenjeno pogodbo o dostavi pošiljk. Podjetje GLS običajno potrebuje dan ali dva za dostavo pošiljk.
Strošek dostave:
Strošek dostave ni odvisen od velikosti in teže blaga in je enak za celotno Slovenijo.
Vrednost naročila | Strošek dostave |
od 50 € do 100 € | 5 EUR |
nad 100 € | Brezplačna dostava! |
* Minimalna vrednost naročila znaša 50 eur + DDV.
** V strošku dostave je že zajet DDV.
V primeru, če želite opravljati nakupe v naši spletni trgovini kot veleprodajna stranka, prosimo, kontaktirajte našo prodajno zastopnico na tel. št. 070/625-647 oz. na email: ksenija.ilich@hisadaril.si . Nudimo vam največjo izbiro darilnega programa v Sloveniji in atraktivne veleprodajne cene.
POŠKODBE PRI DOSTAVI
Če kupec prejme poškodovan paket je najbolje, da še ob prisotnosti dostavljavca pokličete na Hiša Daril d.o.o.: 02 745 03 86. Skupaj s pogodbenim partnerjem se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v najkrajšem možnem času.
VARNOST
Hiša Daril d.o.o. uporablja varnostne protokole – 128 bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Transakcije s kreditnimi karticami se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se v nobenem primeru ne shranjujejo na strežniku prodajalca.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval osebne podatke kupca, pridobljene med registracijo kupca. Prodajalec hrani IP naslove vseh obiskovalcev hisadaril.si. Pri registriranih uporabnikih prodajalec hrani tudi registracijske podatke: ime, priimek, naslov za dostavo, naslov za plačilo, čas in datum registracije, kontaktni telefon in kontaktni elektronski naslov. Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabljal izključno za izpolnitev naročila kupca in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Kupčevi osebni podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam kupec. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za protivirusno programsko opremo svojega računalnika.
OGLASNA SPOROČILA
Prodajalec bo kupcu pošiljal oglasna sporočila le, če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Željo kupca, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval. Oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje podatke:
- jasno oznako, da gre za oglasna sporočila
- jasno bo razviden pošiljatelj sporočila
- različne akcije in pogoji nakupa bodo jasno označeni
- jasno bo pojasnjen način od odjave prejemanja oglasnih sporočil
VAROVANJE OTROK
Prodajalec na svojih spletnih straneh v nobenem primeru ne naslavlja otrok. Komunikacija ne bo izkoriščala zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti otrok. Prodajalec ne bo sprejemal naročil od oseb, za katere bo vedel ali sumil, da je otrok. Prav tako ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremeni splošne pogoje poslovanja.
PIŠKOTKI
Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.
Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:
Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne strani. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh.
Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.
Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja Hiša daril, temveč izbrani partnerji, s katerimi sodelujemo. Ne zbirajo in ne pošiljajo vaših osebnih podatkov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.
SEZNAM PIŠKOTKOV
Ime piškotka |
Trajanje |
Izdajatelj |
Namen |
_cfduid |
1 mesec |
hisadaril.si |
Identifikacija uporabnika |
_gat_UA-24719948-1 |
10 min |
Google Tag Manager |
Anonimizirano spremljanje ogledov strani |
_fbp |
3 mesece |
|
Personalizirano oglaševanje |
_gcl_au |
3 mesece |
Google Tag Manager |
Anonimizirano sledenje nakupu |
_gid |
1 dan |
Google Analytics |
Anonimizirano štetje in sledenje ogledom strani |
_hjid |
1 leto |
HotJar |
Identifikacija uporabnika |
_ga |
2 leti |
Google Analytics |
Anonimizirano štetje in sledenje ogledom strani |
_gat |
1 minuta |
Google Analytics |
Filtriranje zahtev botov |
sid_customer_9ea34 |
2 tedna |
hisadaril.si |
Identifikacija uporabnika |
_hjSessionUser_1565623 | 1 leto | MailerLite | Unikaten ID uporabnika |
__cf_bm | 30 min | CloudFlare | branje in filtriranje bot zahtevkov |
UPOŠTEVANA ZAKONODAJA
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo, ki se nanaša na prodajo izdelkov iz njegove ponudbe:
- Zakon o varstvu potrošnikov
- Direktivo Evropske skupnosti 1935-2004 o materialih in izdelkih, ki prihajajo v stik z živili
- Pravilnik o označevanju igrač
- Pravilnik o označevanju tekstilnih proizvodov
- Pravilnik o označevanju kozmetičnih proizvodov
PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI
Prodajalec se trudi in s sistemom organizacije dela poskuša zagotavljati, da pri delu ne prihaja do napak. V kolikor pride do napake s strani prodajalca, nedelovanja ali okvare izdelka, je prodajalec določil odgovorno osebo za reševanje reklamacije ali pritožbe kupca. Podatki o tej osebi so jasno navedeni na spletni strani prodajalca. Pritožba se odda pisno po elektronski pošti: podpora@hisadaril.si, po navadni pošti ali po faxu 02/745-03-82. Prodajalec bo pritožbo in reklamacijo kupca reševal hitro in učinkovito, v smislu rešitve reklamacije v obojestransko zadovoljstvo.
Če imate težave s spletnim nakupom in jih ne morete razrešiti s prodajalcem, lahko uporabite tudi platformo https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL, da pošljete pritožbo odobrenemu organu za reševanje sporov.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Hiša daril ne priznava in se ne poslužuje izvajalca IRPS za reševanje izvensodnih potrošniških sporov.
UPOŠTEVANA ZAKONODAJA
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo, ki se nanaša na prodajo izdelkov iz njegove ponudbe:
- Zakon o varstvu potrošnikov
- Direktivo Evropske skupnosti 1935-2004 o materialih in izdelkih, ki prihajajo v stik z živili
- Pravilnik o označevanju igrač
- Pravilnik o označevanju tekstilnih proizvodov
- Pravilnik o označevanju kozmetičnih proizvodov
- Obligacijski zakonik
PRITOŽBE, REKLAMACIJE IN SPORI
Prodajalec se trudi in s sistemom organizacije dela poskuša zagotavljati, da pri delu ne prihaja do napak. V kolikor pride do napake s strani prodajalca, nedelovanja ali okvare izdelka, je prodajalec določil odgovorno osebo za reševanje reklamacije ali pritožbe kupca. Podatki o tej osebi so jasno navedeni na spletni strani prodajalca. Pritožba se odda pisno po elektronski pošti: podpora@hisadaril.si ali po navadni pošti. Prodajalec bo pritožbo in reklamacijo kupca reševal hitro in učinkovito, v smislu rešitve reklamacije v obojestransko zadovoljstvo.
Če imate težave s spletnim nakupom in jih ne morete razrešiti s prodajalcem, lahko uporabite tudi platformo https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL, da pošljete pritožbo odobrenemu organu za reševanje sporov.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Hša daril ne priznava in se ne poslužuje izvajalca IRPS za reševanje izvensodnih potrošniških sporov.
Direktor:
Robert Koderman